ظفرقندی گفت: ارائه پیشرفته ترین درمان ها در سال های اخیر مانند پیوند اعضا، به عنوان سرامد منطقه نظام اسلامی ایران را به یک نماد موفق در دنیا تبدیل کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ظفرقندی گفت: در شیراز بخش پیوند کبدی داریم که در جهان، آمار پیوند کبد، رتبه اول است در تهران بخش پیوند کبدی داریم که هزار و ۸۰۰ پیوند کبد انجام داده است.

نظام سلامت ایران را به یک نماد در دنیا تبدیل نموده چنانچه ایرانیان خارج از وطن را مشتاق مراجعه به میهن برای دریافت خدمات درمانی کرده است. دوست و دشمن می دانند که جامعه پزشکی در چهار دهه گذشته رشد حیرت انگیزی داشته است و در بسیاری ار عرصه های سلامت به شاخص های بین المللی دست یافته است و از آنها عبور کرده است. از طرف دیگر در آموزش پزشکی گوی سبقت را ربوده و دانش آموختگان توانمندی را تربیت کرده که تمام دنبا خواهان آنان هستند.

او ادامه داد: وجود هزار و ۴۰۰ دانشجوی بین الملل در دانشگاه علوم پزشکی تهران نشانه توانمندی است، بخش پژوهشی نیز وزارت بهداشت با حدود ۱۰ درصد اعضای هیات علمی ، حدود ۳۰ درصد تولیدات علمی کشور را بر عهده دارد، در بخش بهداشت هم بسیاری از شاخص های بین المللی حاصل شده است.

کد خبر 875312
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگر IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    0 0
    ملت پول ندارن دندانشان بکشن .سرآمد دنیا!کی کجا کدوم دنیا ؟لابد دنیای مجازی